خط نمایشگاه ( فیرلاین )

خط نمایشگاه ( فیرلاین )

سایت جامع اطلاع رسانی و بازدید مجازی نمایشگاه
خط نمایشگاه ( فیرلاین )

خط نمایشگاه ( فیرلاین )

سایت جامع اطلاع رسانی و بازدید مجازی نمایشگاه

صرفه جویی در وقت و هزینه با برپایی نمایشگاه مجازی

صرفه جویی در وقت و هزینه با برپایی نمایشگاه مجازی
مطالب عمومی

ا ین روزها هزینه زندگی بسیار بالا رفته است و افراد مجبورند تا برای گذراندن زندگی خود وقت بیشتری را کار کنند و نتوانند محصولات مورد نیاز خود را به موقع پیدا کنند. اما برگزاری نمایشگاه های مجازی باعث صرفه جویی در وقت مردم شده و خیال آنها را از بابت خرید و وسایل مورد نیاز زندگی راحت تر کرده است .

افراد بدون آنکه محلی که قرار دارند جابجا شوند با صرف کردن اندک زمان کوتاهی می توانند به خرید و بازدید از محصولات مشغول شوند .

اما تا حالا به این نکته توجه کرده اید که اگر همه ی چیزهایی که احتیاج داریم در یک فضای مجازی بود چه اتفاقی می افتد؟ مانند نمایشگاه های فیزیکی که همه ساله برگزار می شوند و مردم زیادی به آنجا مراجعه می کنند، نمایشگاه های مجازی هم نیز وجود داشت .

نمایشگاه پوشاک، نمایشگاه کتاب، نمایشگاه محصولات کشاورزی و غیره. این ها از جمله نمایشگاهی معروفی بود که در سطح کشور بدون هیچ محدودیتی برگزار می شد ولی وجود ویروس کرونا برگزاری آنها را مشکل مواجه کرده است. این روزها نمایشگاه های آنلاین و بازدید آنلاین از نمایشگاه ها یکی از چیزهایی است که افراد خواستار آنها هستند و به دلیل مزیت اصلی آن یعنی صرفه جویی در وقت و هزینه بر آن مصمم اند .

اهمیت برگزاری نمایشگاه های مجازی و فواید آن

صرفه جویی در وقت با برگزاری نمایشگاه آنلاین: در این روزها که زمان بسیار ارزشمند است و افراد سعی میکنند تا از وقت و فرصت خود بهترین استفاده را ببرند برگزاری نمایشگاه آنلاین بسیار کارآمد است. زیرا افراد اگر قصد رفتن به نمایشگاه فیزیکی را داشته باشند تقریبا باید یک روز و یا حداقل نصف روز خود را صرف آن کنند اما اگر با نمایشگاه آنلاین به خرید بپردازنند می توانند حداکثر در 2 ساعت خرید خود را انجام دهند .

صرفه جویی در هزینه: علاوه بر صرفه جویی در وقت به عنوان یکی از فواید برگزاری نمایشگاه آنلاین می توان صرفه جویی در هزینه را نیز فایده دیگر آن دانست. زیرا با مراجعه افراد به نمایشگاه آنلاین دیگر نیاز نیست که هزینه زیادی را صرف رفت و آمد کنند حتی این مورد برای فروشندگان نیز صدق می کند زیرا آنها باید هزینه گزافی را صرف اجاره مکان وحمل ونقل مکان می کردند .

کم شدن ترافیک: با توجه به اینکه نمایشگاه ها در هر چند ماه یک بار برگزار می شوند و با توجه تخفیف های نمایشگاه ها افراد زیادی راهی آن می شوند. همین موضوع باعث به وجود آمدن ترافیک سنگین در آن منطقه شده و مشکلات فراوانی را به همراه دارد .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد